Штрихування виконується
кольоровими олівцями спочатку прямим горизонтальними і вертикальними, потім –
вигнутими, хвилястими, ламаними лініями, петлями, елементами букв. Виконуючи
штрихування, діти уявляють, що дарують букві, що вивчається, подарунок або знайомлять її з
новим другом. Включаю штрихування в дидактичну гру. Наприклад, у ситуації «В
гості до букви» пропоную: спочатку йти доріжкою, штрихуючи її; потім ввічливо
постукати у двері (відповідна штриховка); не відчиняють – заглянути у віконечко
(штриховка вікна); немає нікого – оглянути дах (штриховка); вочевидь, буква
пішла на прогулянку – продовжимо пошуки в лісі. Штрихування зміцнює м’язи
кистей рук дітей, відповідно – покращує дрібнк моторику малят. Цей вид роботи
дуже зацікавлює учнів, дозволяє під час добору видів штрихування та кольорів,
доповнення малюнка деталями за власним вибором розвивати творчі здібності,
естетичний смак; допомагає вчителю створити ситуацію успіху. Пропоную малюнки для
штрихування, що я створила самостійно або перемалювала з дитячих книжок і журналів.
|